Toppa toppa toppa!

Ibland när magen kurrar så kan det ta emot att göra mina hälsosamma goda smoothies för att jag vet att jag får gå med lite sug i magen fram till nästa måltid. Att toppa smoothies med bär och nötter gör så himla stor skillnad, det mättar på ett helt annat sätt! På bilden har jag har använt mig av Renee Voltaire färdiga müsli blandning, lite gojibär och kokosflingor. Som jag ofta säger det ska vara kul att äta hälsosamt, man ska må bra. Det är inte kul att gå hungrig så toppa, toppa, toppa! Det är desutom väldigt gott och ser väldigt inbjudande ut, Muums! 
 
 
 
rememberthiis.blogg.se
2015-03-30 @ 10:17:35
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Gott :)

Liisa Lindstrom
2015-03-30 @ 14:31:16
URL: http://liisalindstrom.blogg.se/

Åh, det ser fantastiskt gott ut! :)

Svar: tack, det är det också! :)
Malin

Marike Ahlgren
2015-03-30 @ 17:11:13
URL: http://marikeahlgren.blogg.se

Ser väldigt gott ut! Och bra tips att toppa med nötter och bär, kan tänka mig att det gör stor skillnad, ska jag också börja göra :)

Svar: Va kul att du gillar tipset, hoppas det smakar! :)
Malin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Newlifemalin.blogg.se

I min blogg så berättar jag om mina val i vardagen där ekologiska produkter, äta rätt, träna, och samtidigt njuta av livets-godbitar är några av de ämnen jag kommer att skriva om. Genom att skriva så motiverar jag mig själv till att hålla igång ett hälsosamt liv och jag hoppas även att jag kommer kunna motivera andra. Du hittar mig på Instagram: Newlifemalin

RSS 2.0